Møte om Trondheims SVs valgprogram 3. desember

Publisert av: frode.nystuen Publisert: 21. november 2022
Oppdatert: 29. november 2022
Lesetid: ca. 1 min

Programkomiteen og temagruppene har det siste året jobbet med å lage valgprogrammet Trondheim SV skal gå til valg på i neste års lokalvalg. Programmet utgjør den politikken vi ønsker å få gjennomført i Trondheim i perioden 2023-2027. Programkomiteen har nå ferdigstilt et utkast som vi inviterer våre medlemmer til å komme med en tilbakemelding på. Vi oppfordrer alle til å lese utkastet og komme med tilbakemeldinger.

Medlemsmøte om programmet lørdag 3. desember 14.00

Vi inviterer til medlemsmøte om programmet lørdag 3. desember kl. 14.00 på SV-kontoret i Fjordgata 52. Her vil leder av programkomiteen Silje Salomonsen legge frem programutkastet og det vil være åpent for diskusjon, tilbakemeldinger og mulighet til å komme med nye innspill.

Det er mulig å komme med innspill under medlemsmøtet og du kan også sende skriftlige innspill til silje.salomonsen@trondheim.kommune.no. Siste frist for skriftlige innspill er 8. desember.

Her finner du utkastet (understreker at dette kun er et utkast og at det ferdige programmet blir vedtatt på Trondheim SVs årsmøte 4. februar):

Programutkast Trondheim SV 2023Last ned