Valgkampåpning på Lademoen Bydelshus 17. juni

Lesetid: ca. 1 min

Sted: Lademoen bydelshus

Tid: 13.00-15.30

Trondheim SV er klare til å gjøre et historisk valg og Lørdag 17. juni inviterer vi til fest og valgkampåpning på Lademoen bydelshus! Vi serverer pølser, SV-vafler, det blir konsert, panelsamtale og aktiviteter for barna.

Program:
13.00: Varaordfører Mona Berger ønsker velkommen og servering av mat og drikke. Det blir også ansiktsmaling, studentlaget har buttonsverksted, det blir tegnebord og andre aktiviteter for barna. Vi får storfint besøk av basseverdensmester Hans Aksel Choudhari som arrangerer basseverksted.

14.00: George Ofori aka King George VIII spiller konsert.

George Kwadwo Ofori (30), under artistnavnet King George VIII, blander 70- og 80-talls highlife og afro beat med moderne elektroniske beats for å skape et audiovisuelt univers man ikke har sett før. Med organiske lyder og bilder inviteres du til barndommen i Ghana, og rytmene fra den vestafrikanske kyst.

14.30: Panelsamtale «Hvordan skaper vi en god by?» med Mona Berger, Anders Näsström fra Røde Kors, Silje Aurora Andresen fra Pådriv og Barbro Rønning fra Naboland. Ottar Michelsen leder samtalen.

Arrangement på facebook: https://www.facebook.com/events/929328315001314