Hva skjer i siste uka i valgkampen?

Publisert av: Trondheim SV Publisert: 04. september 2023
Oppdatert: 05. september 2023
Lesetid: ca. 2 min

Vi går inn i siste valgkampuke og det er mye som skjer frem til valgdagen 11. september. Det er svært jevnt på målingene og det er viktig at alle bidrar med stort og smått slik at vi kan sikre rødgrønn seier og et sterkere SV. Her kan du lese om Trondheim SVs planer for den siste uka:

Mandag 04.09:

Folkemøte om menneskerettigheter i regi av Uloba 17.00-18.00. 4. kandidat Efia Marie Damba deltar på vegne av SV: https://www.facebook.com/events/2610002072503026/

Debatt i regi av Utdanningsforbundet om oppvekstpolitikk. Sted: DIGS. Kl. 19.00-21.00. Silje Naper Salomonsen deltar på vegne av SV.

Dragbingo på Trøndelag teater med ordførerkandidatene 19.00-21.00. Mona Berger deltar på vegne av SV: https://www.trondelag-teater.no/forestillinger/dragbingo

Tirsdag 05.09

Kvinnepolitikk i fokus – en ordførerduell kl 18.00-20.00. Sted Feministhuset i Kjøpmannsgata 51. Mona Berger deltar på vegne av SV

Framtiden i Våre Hender m.fler arrangerer debatt om naturmangfold på DIGS kl. 19.00. Silje Naper Salomonsen deltar på vegne av SV.

Ringesentral på kontoret i Fjordgata 52. Bli med å ring velgere sammen med andre SVere. Kl. 18.30-21.00

Onsdag 06.09

Aktivisttreff på kontoret i Fjordgata 52 kl. 18.00! Kom og møt andre SVere, brett materiell og hør mer om innspurten: https://www.facebook.com/events/1436994957158625/?ref=newsfeed

Ringesentral på kontoret i Fjordgata 52. Bli med å ring velgere sammen med andre SVere. Kl. 19.00-21.00

Debatt om Skeiv politikk på Lokal Bar. Marit Fjeldvær deltar på vegne av SV. kl. 18.30.

Torsdag 07.09

Hoveddebatt i regi av Adressa og NRK. Mona Berger deltar på vegne av SV. Sted Byscenen. Dørene åpner kl. 20.30, men husk å være tidlig ute. Ta gjerne på en SV-skjorte og hei frem Mona og SV! Les mer:

Fredag 08.09

Bli med å stå i valgbod mellom 12.00-17.30 eller hiv deg med på stand på City Syd fra 15.00-17.00.

Lørdag 09.09

Valgboden åpner kl. 10.00. Vi har stand fra 11.00 på City Syd, 12.00 Solsiden og Klæbu. Meld i fra til Trondheim@sv.no om du vil være med å stå. Valgboden er åpen frem til 18.00.

Vi skal feire kjærligheten med Trondheim pride og går med SV-flagg og banner i Prideparaden. Oppmøte i Bispegata (ved Katta) kl. 12.30 (paraden går 13.00):

Besøk av Kirsti Bergstø, Marian Hussein, Kathy Lie og Lars Haltbrekken i valgboden på Nordre gate. Vi får storfint besøk i valgboden kl. 11.30. Partileder Kirsti Bergstø og tre dyktige stortingrepresentanter vil svare på spørsmål fra velgerne og ansiktsmale barna: https://www.facebook.com/events/130744580114829

Søndag 10.09

Stand og tur i Bymarka. Byåsen SV arrangerer stand ved Baklidammen kl. 11.00.

Nedrigg av valgbod fra kl. 18.00 i Nordre gate.

Ringesentral på kontoret fra 18.30-21.00

Mandag 11.09

Valgdag! Husk å stem om du ikke allerede har gjort det.

SV arrangerer valgvake på Lokal Bar fra kl. 19.00. Velkommen og ta gjerne med venner og sympatisører som vil følge valgsendingene med oss! Se mer: https://fb.me/e/1kORJhdOV